23 de novembre 2014

El meu poble i jo de Lluís Danés



publicat per
www.mataro.cat

Un homenatge a l'obra de Salvador Espriu

El meu poble i jo tanca la temporada estable de teatre al Monumental. Lluís Danés presenta aquest espectacle inèdit, multimèdia, altament poètic, on el moviment, la música i les imatges s'uneixen per ajudar a entendre a l'espectador per què Espriu va escriure obres tant profundes i doloroses com La Pell de Brau o El caminant i el mur.

La música i la paraula es donen la mà en un espectacle esfereïdor, de gran potència visual, que preten contextualitzar l'obra d'Espriu en relació a les experiències personal.
La música en directe, la veu de Dídac Rocher, la ballarina Anna Marín i l'actriu Bruna Cusí, interactuen amb vídeo-projeccions on les principals personalitats del món de la cultura, l'esport o el periodisme, posen cara i veu a les experiències de víctimes de la repressió del règim franquista.

Dramatúrgia, direcció i escenografia: Lluís Danés
Poemes : Salvador Espriu
Música original: Dídac Rocher
Ballarins: Anna Marín i Bruna Cusí
Direcció musical: Jordi Solans
Interpretació musical: Dídac Rocher , veu, guitarra i launeda; Jordi Solans, guitarres; Narcís Corominas, piano i teclat; Xavi Molero, bateria i percussions; Núria Maynou, violoncel i Marc Prat, contrabaix i percussió.

Després de l'espectacle hi haurà una tertúlia amb Lluís Danés, Dídac Rocher i Jordi Palou- Loverdos, director del Memorial Democràtic, presentada per Neus Pinart i Roser Trilla, membres de la Comisssió Any Espriu de Mataró.

L’espectacle El meu poble i jo es realitza en substitució de l’espectacle Prendre Partit suspès per baixa mèdica de Joel Joan que formava part del repartiment.

Diumenge 23 de novembre
A les 18 h
Teatre Monumental
La Riera, 169

Mataró

Encetem temporada, comença l'espectacle!

Amb la celebració de la Festa Major de Manresa,  donem el tret de sortida a la nova temporada del Kursaal.  Us hem preparat una tardor que a...