07 de maig 2016

Posa't la màscara per l'Ascensió i emociona't

teatre de Ponent

Entrades per "SOLAMENTE...LORCA" (5 €) a taquilla
una hora abans de l'inici de l'espectacle.
Un tastet de GÀBIA clicant aquí.Més informació i venda d'entrades (10 €):www.teatredeponent.com i www.granollers.cat/escenagran
 Teatre 
Dimecres 11 de maig a les 21 h.
Preu: 10 €
BELLESA, BELLESA. UN CABARET DEFORMATCia. fac-òf

Dubto durant hores quina roba posar-me. Vaig cada mes a la perruqueria. Vaig al gym a tonificar-me. Cada nit em poso crema per assecar els granets. Tinc molt clar quin és el meu perfil bo. M’agrada el meu cos, i li vull treure'n profit.
VENDA D'ENTRADES: Escena grAn
Més informació
Torna la compayia fac-òf, amb la granollerina Paula Castellsagué, després d'estrenar amb èxit a Barcelona.
 Cabaret, circ, música.... 
Dissabte 14 de maig a les 21 h.
Diumenge 15 de maig a les 19 h.
Preu: 10 €
BE GOD ISEspai Dual

Espectacle d’entreteniment, de gran complicitat amb el públic i de pur divertiment. Tres personatges muts interactuen en gags i petites històries, sempre amb música en directe de fons i amb una proposta escènica propera a la sala de cabaret, on tot s’hi val.
VENDA D'ENTRADES: www.teatredeponent.com
Més informació
Un show en clau d'humor i música
on tot s'hi val i que ha triomfat a Barcelona.
Carrer de Ponent, 60
09400 Granollers
Tel. 938 498 167
teatre@teatredeponent

Encetem temporada, comença l'espectacle!

Amb la celebració de la Festa Major de Manresa,  donem el tret de sortida a la nova temporada del Kursaal.  Us hem preparat una tardor que a...