11 de setembre 2006

La Unió Esportiva Mataró presenta els seus dos equips sèniors



8 de setembre de 2006

Edgar San Epifanio continuarà finalment a l’entitat groga
Eloi Sivilla Esports
divendres, 08 setembre 2006
Aquest dijous passat la Unió Esportiva Mataró va fer la presentació oficial dels seus dos equips sèniors a la botiga 24 segons. Tant els nois com les noies es van fer la fotografia oficial de la temporada on hi apareixen els recents fitxatges. Tots dos equips enguany tindran una temporada ben complicada, ja que han quedat enquadrats en grups molt potents. Malgrat això les noies ja tenen experiència i ja porten competint a la segona categoria estatal durant molts anys amb un equip majoritàriament de casa. Ara bé, la incògnita la trobem en l’equip masculí, ja que no se sap si serà capaç de fer front a la categoria aconseguida in extremis al més d’agost amb un equip projectat per jugar Copa Catalunya.
Edgar San Epifanio es queda a la UnióFinalment, Edgar, fill d’Epi el mític jugador del Barça de Bàsquet i de la selecció espanyola ha decidit tornar al conjunt groc després d’haver realitzat la pretemporada amb l’Esplugues. D’aquesta manera el tècnic mataroní Tito Sobrin ja té la plantilla enllestida.