

Aquests estiu s’ha aprofitat per fer algunes reformes a la Saleta. D’entrada s’ha ampliat l’escenari fins arribar al format inicial que tenia , s’ha posat un equip de so compost per quatre altaveus , un cd , micro ... . A partir d’aquesta temporada les cadires seran movibles el que possibilitarà la millor utilització del espai per assajos si es convenient. El bon us serà una responsabilitat de tothom.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada