17 d’octubre 2006

Primera derrota de la UE Mataró, a Santa Pola



16 octubre 2006


Els unionistes cauen plantant cara a un dels rivals més potents de la competició
Redacció Esports
dilluns, 16 octubre 2006
Primera derrota de la temporada de la UE Mataró, després del seu millor inici en Lliga EBA amb tres victòries consecutives, a la pista d’un dels favortits per assolir l’ascens, el Santa Pola. Els unionistes van tractar de tu a un rival potent amb un bon plantejament de partit i aturant bé el seu joc, però els va faltar una mica més de confiança en atac per endur-se la victòria. Ara la setmana vinent reben a un altre dels equips més forts del grup, l’Archena, que és el líder imbatut.

SANTA POLA 69 - 63 UE MATARÓ
SANTA POLA:
Bas (15), Hernández (6), Garrido (6), Franco (14) i Cardador (15); Martinez (3), Cano, Ausina (8) i Suárez (2). 6 triples: Bas (3), Cardador (2) i Martínez. 25 de 58 tirs de camp (43%). 13 de 20 tirs lliures (65%). 38 rebots. 17 faltes personals.
UE MATARÓ:
Marc Torres (7), Sergi Homs (4), Paco Lopez (13), Jordi Ventura (15) i Marc Fabregat (2); Paco Hernández (11), Xavier Gonzàlez, Marc Forcada, Edgar San Epifanio (2) i Aitor Muñoz (5). 7 triples: Ventura (3), Hernández, Torres, López i Muñoz. 25 de 62 tirs de camp (40%). 6 de 10 tirs lliures (60%). 29 rebots. 17 faltes personals.
Àrbitres:
Gómez i Perera.
Marcador:
23-15, 35-26; 51-42 i 69-63.