22 de gener de 2009
La Fira és objecte d’estudi i anàlisi en el llibre “Facets of Contemporany Event Management – Theory & Practice for Event Success” editat per aquesta universitat alemanya
Un llibre editat per la Universitat Bad Honnef de Bonn (Alemanya) ha escollit el cas de FiraTàrrega per analitzar quina és la teoria i la pràctica que s’ha d’emprar a l’hora d’organitzar un esdeveniment exitós.
Aquest volum, titulat “Facets of Contemporany Event Management – Theory & Practice for Event Success”, és obra del professor Ulrich Wünsch i analitza diferents casos d’organitzacions sota el nexe comú d’una bona estratègia i planificació per tal d’aconseguir uns resultats positius.
D’aquesta manera, la Fira de Tàrrega s’ha seleccionat com a cas exemplificador d’un mercat escènic; Harry Potter com a exemple d’innovació en la promoció i distribució d’un llibre; Rotterdam com a ciutat que rendibilitza la seva relació amb els festivals que acull; i entre d’altres models, Toyota com a creadora d’una activitat per a vincular els habitants d’una ciutat amb la seva filosofia empresarial.
La Fira és objecte d’estudi i anàlisi en el llibre “Facets of Contemporany Event Management – Theory & Practice for Event Success” editat per aquesta universitat alemanya
Un llibre editat per la Universitat Bad Honnef de Bonn (Alemanya) ha escollit el cas de FiraTàrrega per analitzar quina és la teoria i la pràctica que s’ha d’emprar a l’hora d’organitzar un esdeveniment exitós.
Aquest volum, titulat “Facets of Contemporany Event Management – Theory & Practice for Event Success”, és obra del professor Ulrich Wünsch i analitza diferents casos d’organitzacions sota el nexe comú d’una bona estratègia i planificació per tal d’aconseguir uns resultats positius.
D’aquesta manera, la Fira de Tàrrega s’ha seleccionat com a cas exemplificador d’un mercat escènic; Harry Potter com a exemple d’innovació en la promoció i distribució d’un llibre; Rotterdam com a ciutat que rendibilitza la seva relació amb els festivals que acull; i entre d’altres models, Toyota com a creadora d’una activitat per a vincular els habitants d’una ciutat amb la seva filosofia empresarial.