31 de gener 2009

UN ESTUDI DE LA UNIVERSITAT DE BONN ESCULL FIRATÀRREGA COM A REFERENT DE MERCAT D’ARTS ESCÈNIQUES

22 de gener de 2009

La Fira és objecte d’estudi i anàlisi en el llibre “Facets of Contemporany Event Management – Theory & Practice for Event Success” editat per aquesta universitat alemanya

Un llibre editat per la Universitat Bad Honnef de Bonn (Alemanya) ha escollit el cas de FiraTàrrega per analitzar quina és la teoria i la pràctica que s’ha d’emprar a l’hora d’organitzar un esdeveniment exitós.

Aquest volum, titulat “Facets of Contemporany Event Management – Theory & Practice for Event Success”, és obra del professor Ulrich Wünsch i analitza diferents casos d’organitzacions sota el nexe comú d’una bona estratègia i planificació per tal d’aconseguir uns resultats positius.

D’aquesta manera, la Fira de Tàrrega s’ha seleccionat com a cas exemplificador d’un mercat escènic; Harry Potter com a exemple d’innovació en la promoció i distribució d’un llibre; Rotterdam com a ciutat que rendibilitza la seva relació amb els festivals que acull; i entre d’altres models, Toyota com a creadora d’una activitat per a vincular els habitants d’una ciutat amb la seva filosofia empresarial.

El pipican del Pati del Café Nou

La tarda vespre del divendres 1 de novembre vaig estar a punt de ser agredit (no sé si és la paraula correcte) per un gos mentre el propieta...