22 de maig 2011

‘Tu i jo’, a la Mostra de Teatre de Barcelona



L’obra ‘Tu i Jo‘, de l’autor torderenc Roger Simeon, ha estat seleccionada per la Mostra de Teatre de Barcelona. L’obra serà representada el proper 31 de maig, a les 9 del vespre, al Teatre del Raval. ‘Tu i Jo’ va ser la guanyadora del 13è Premi Boira de Teatre de Vic i es va estrenar el passat 25 de març a l’Institut del Teatre de la capital osonenca.
Tabú
En paraules de Roger Simeon, ‘Tu i Jo’ és una obra de text en la qual les paraules pesen tant o més que les accions. “Ens mostra un instant de la vida d’una parella que porten tant de temps junts que tenen la sensació que ja s’ho han dit tot, i algunes coses més d’una vegada fins i tot”, subratlla. Un dels aspectes més destacat per l’autor és que en aquesta obra “cap tema és tabú i de tots en poden opinar”.
La Mostra
La Mostra de Teatre de Barcelona d’aquest any es caracteritza per donar veu al públic assistent de manera que de les 40 obres representades en la primera fase en passaran 20, segons el criteri dels espectadors.
Entrades
El preu de les entrades d’aquesta obra produïda per fiLÒmans ja estan a la venda al preu de 10 euros.

publicat per
foto : Escena de 'Tu i Jo'
http://diarimaresme.com
12 de maig de 2011

Encetem temporada, comença l'espectacle!

Amb la celebració de la Festa Major de Manresa,  donem el tret de sortida a la nova temporada del Kursaal.  Us hem preparat una tardor que a...