28 de maig 2009

Moments de “Annie” : “dia de champions”


Ahir descans de la companyia. l'esdeveniment de la final de Champions es massa per demanar a la gent que hagués vingut a assajar. Be pel Barça . Tot i això el Jordi Ribas va anar a pintar , es quan disfruta més quan esta sol i sense cap mena de pressió ni de directors, ni tècnics ni de res. També ja tenim la taula del gabinet (ja veurem que diu la gent d’attrezzo ...)

Avui i demà encarem els dos assajos finals abans de l'estrena , assajos amb vestuari i maquillatge i que amb el rodatge d'aquest últims dies hem anat polint abans del dia de l'estrena , diumenge a la tarda.

Aquesta tarda també treball tècnic de llums, encarar es una de les ultimes coses que queda i segur que el Dídac ho farà bé.

D'aquest últims dies em quedo amb el comentari d'una de les actrius dimarts a la nit "Oi , Toni que m'ho passo bé" dit per qui ho va dir i de la manera que m'ho va dir m'ho vaig creure.

Ara esperem que la gent quan vingui a partir de diumenge també s'ho passi bé.

Com dic sempre : si l'obra surt bé serà gracies als actors - actrius i si surt malament serà culpa del director. Però bé això sempre es així. Encara que aquest cop amb l'equip que he tingut seria una mica injust

Encetem temporada, comença l'espectacle!

Amb la celebració de la Festa Major de Manresa,  donem el tret de sortida a la nova temporada del Kursaal.  Us hem preparat una tardor que a...