28 de juliol 2011

EN FUNCIONAMENT L’OFICINA D’INFORMACIÓ DE FIRATÀRREGA



La Fira també posa a disposició els seus canals de comunicació 2.0 per informar el públic amb immediatesa

Ja s’ha obert al públic l’oficina d’informació de la Fira, ubicada als baixos de l’Ajuntament de Tàrrega (plaça Major). L’oficina proporciona al públic atenció personalitzada sobre el certamen. Alhora, és un punt de venda del Programa Oficial de FiraTàrrega, que conté tota la informació relativa a les companyies que participaran al certamen, horaris, etc.

L’oficina obre les seves portes de dilluns a dijous de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores. Els divendres, l’horari és de 8.00 a 15.00 hores. A més, també ofereix atenció via telefònica, al 973 500 039 o via correu electrònic a info@firatarrega.com
D’aquesta manera, FiraTàrrega posa en ple funcionament diversos canals de comunicació per tal d’oferir la màxima informació tant general com individualitzada a tots els interessats en el certamen.
Aquesta oficina d’informació es traslladarà a la Plaça del Carme durant la setmana de la Fira.

WEB FIRATÀRREGA
A més, la Fira disposa d’altres canals d’informació permanents, com el web. A www.firatarrega.com es pot consultar el Programa Oficial en format PDF i les notícies, permanentment actualitzades, que es generen a l’entorn de la Fira.

NEWSLETTERS
A través del web, el públic també pot subscriure’s gratuïtament als newsletters per rebre informació de la Fira directament al seu correu electrònic.

XARXES SOCIALS
FiraTàrrega és present a les xarxes socials d’Internet més multitudinàries, com Twitter o Facebook, amb l’objectiu d’arribar a un públic més extens i fer-ho de forma més directa i immediata.

Twitter
Durant els dies de certamen, per exemple, el Twitter serà una eina principal gràcies a la seva immediatesa. Qualsevol novetat important o canvi que es pugui produir, serà informat directament a través d’aquesta eina de forma imminent.

YouTube
La Fira compta amb canal propi al YouTube des d’on es poden visualitzar els vídeos que produeix FiraTàrrega o de les companyies que participen al certamen.

Facebook
La Fira és present també a la xarxa social Facebook. Accedint al seu canal, els internautes tenen informació constantment actualitzada de la Fira. A més, també es pot accedir als vídeos de la Fira. Les persones que s’agreguin com a ‘fans’ de FiraTàrrega a Facebook podran gaudir de promocions especials de la Fira.

Blog, Picassa i Issu
A més, FiraTàrrega compta amb un blog on s’hi publiquen opinions i articles de l’equip directiu, amb notícies actualitzades i material audiovisual, i un àlbum Picassa, que permet visualitzar els arxius fotogràfics de la Fira; a més d’un portal Issuu, amb el detall de tots els programes emesos a la Fira.

D’aquesta manera, la Fira aprofita les possibilitats d’immediatesa i versatilitat que ofereixen aquests canals, oferint la informació en múltiples suports i canals, amb l’objectiu de fer-la més accessible i arribar, així, a un públic més ampli i divers.

publicat per
www.firatarrega.com
26 de juliol de 2011

Encetem temporada, comença l'espectacle!

Amb la celebració de la Festa Major de Manresa,  donem el tret de sortida a la nova temporada del Kursaal.  Us hem preparat una tardor que a...