28 de gener 2008

Pastorets infantils

http://blocalex.blogspot.com
27 gener 2008

Aquest cap de setmana vaig anar a veure els PASTORETS INFANTILS que van ser molt xulus, la Carla i el Jan hi surtien.

L'assaig genaral els hi va anar molt bé. No portaven maquillatge però em va agradar molt, estaven nerviosos, s’equivocaven una mica però això ja ho tenen els nervis.

Els vestits eren molt macos, ah!!!!! Jo em vaig haver d’amagar a dintre d’una cameta. Van acabar molt tard que jo ja m’adormia però quan venien les escenes de dimonis em despertava molt ràpid pel terrabastall que feien.

El dia de l’estrena van grabar l’obra; tot anava molt bè, algunes equivocacions però en resum bè, tambè hi havia el fill del Jordi. A le mitges parts als actors els hi donaven galetes i a mi no m’en donaven, de public hi havia el Bruel, la familia del Jan i la de la Carla.

El segon dia els hi van dir que tambè tenien de grabar un altre cop tambè va anar molt bè, amb menys errors quasi igual que el primer dia aqell dia; va venir el Marc, el Pau, l’Ona, la Anna i les seves families, tambè la familia de la Carla i la del Jan.

Encetem temporada, comença l'espectacle!

Amb la celebració de la Festa Major de Manresa,  donem el tret de sortida a la nova temporada del Kursaal.  Us hem preparat una tardor que a...