9 de setembre de 2006
Rubianes representarà a l'auditori de CCOO de Madrid l'obra vetada al Teatro Español
Más información
EFE
Más información
EFE
BARCELONA
L'actor Pepe Rubianes representarà la seva obra Lorca eran todos a l'auditori de CCOO de Madrid a l'acceptar l'oferta d'aquest sindicat per portar-hi l'espectacle que va retirar del Teatro Español per pressions i amenaces de diferents sectors. En declaracions a Catalunya Ràdio, l'actor ha assegurat que està "molt content" de poder representar finalment la seva obra a Madrid, ja que creu que és el públic madrileny "el que l'ha de jutjar".Des de Barcelona, Pepe Rubianes ja va explicar ahir que, fins ara, la representació de l'obra a diferents ciutats espanyoles no havia provocat reaccions contra ell de "cap mena" i va atribuir el que va passar a Madrid a una campanya de "la ultradreta més rància" per les seves declaracions sobre la unitat d'Espanya el 20 de gener a TV-3.L'espectacle es representarà a l'auditori de CCOO probablement entre el 19 i el 24 de setembre, segons ha explicat l'actor, que ha reiterat que va decidir retirar l'obra del Teatro Español davant "l'estat de depressió" en què es trobava la regidora de les Arts, Alicia Moreno, i davant la possibilitat que Mario Gas dimitís de la direcció del Teatro Español.
L'actor Pepe Rubianes representarà la seva obra Lorca eran todos a l'auditori de CCOO de Madrid a l'acceptar l'oferta d'aquest sindicat per portar-hi l'espectacle que va retirar del Teatro Español per pressions i amenaces de diferents sectors. En declaracions a Catalunya Ràdio, l'actor ha assegurat que està "molt content" de poder representar finalment la seva obra a Madrid, ja que creu que és el públic madrileny "el que l'ha de jutjar".Des de Barcelona, Pepe Rubianes ja va explicar ahir que, fins ara, la representació de l'obra a diferents ciutats espanyoles no havia provocat reaccions contra ell de "cap mena" i va atribuir el que va passar a Madrid a una campanya de "la ultradreta més rància" per les seves declaracions sobre la unitat d'Espanya el 20 de gener a TV-3.L'espectacle es representarà a l'auditori de CCOO probablement entre el 19 i el 24 de setembre, segons ha explicat l'actor, que ha reiterat que va decidir retirar l'obra del Teatro Español davant "l'estat de depressió" en què es trobava la regidora de les Arts, Alicia Moreno, i davant la possibilitat que Mario Gas dimitís de la direcció del Teatro Español.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada