10 de setembre 2006

Cloenda ahir dissabte de l’estada a “Can Girona” dels nois de nois de la Saca de Sala Cabañes

Els pares i mares
Els parlaments
Un moment de la representació final
Tots a la piscina
Últimes cançons desprès del gran dinar
Ahir es va cloure a Can Girona , una casa de colònies al terme de Santa Maria de Martorelles la setmana que la Saca va organitzar per tots els nois i noies de Sala Cabañes que es varen voler apuntar.
Durant aquesta setmana s’han impartit classes de cant , solfeig , audició d’instruments, ball, cos ...
Una mostra del treball de la setmana va ser presentat als pares i mares que varen pujar , abans de fer l’ultima remullada a la piscina i del “copiós” dinar de comiat , on no va faltar “abundant" menjar i beguda per a tots els assistents. La sorpresa final va arribar amb les postres per els pares.