7 octubre 2006
D.C..
Blanes.
El Teatre de Blanes obre avui (22.00 h) la programació estable amb la representació de la peça Boris I (El rei d'Andorra), escrita per Beth Escudé, dirigida per Ester Nadal i inspirada en Macbeth, de William Shakespeare. Segons la seva directora, la peça explica la història de Boris de Skossyreef, que «en arribar a Andorra va alimentar la imaginació, es va servir de l'avorriment i les ganes de creure en els Reis d'Orient, en casinos i en visitants il·lustres adinerats, i de viure envoltats de gent més culta i de costums més refinats, que vindrien a omplir de riqueses de tota mena aquelles valls oblidades per la vareta màgica de la prosperitat.» Els intèrprets de l'obra són Isabelle Bres (Florence), Hans Richter (Boris), Marc Fonts (Parrilla), Jordi Godall (Dausà) i Pere Tomàs (Cinto).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada