
Avui les dones sàvies de Moliere amb els seus marits, criats, filles , notaris , es desplaça’n a la Vila d’Arbeca per participar en el VI Concurs de Teatre Còmic amateur de les Garrigues.
La representació serà a les 22 hores a la Sala Teatre Abadia.
Molta Sort !
La representació serà a les 22 hores a la Sala Teatre Abadia.
Molta Sort !
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada