08 d’octubre 2006

Els Armats busquen gent per sortir a “La Passió de Jesús El Crist”

4 octubre de 2006

Redacció Cultura
Els Armats busquen gent de cara a “La Passió”, perquè van mancats d’efectius. Ja fa molt temps que aquesta històrica entitat de la ciutat va recollir el testimoni de les diferents passions que s’havien representat a la ciutat i, cada Setmana Santa, representen aquesta obra, que ha passat per ubicacions diferents com el Teatre Monumental, la Sala Cabañes o Santa Maria. Malgrat aquesta irregularitat, la Passió està plenament consolidada en el si de la Setmana Santa mataronina però és difícil i costós tirar endavant un projecte com aquest, motiu pel qual els Armats demanen a la gent que s’hi involucri i col·labori i estan oberts a tot tipus d’ajudes i papers a jugar. Des dels que vulguin fer d’actors o figurants als que vulguin ajudar al muntatge o fer de tramòies.
La Comissió de la Passió dels Armats ha engegat així una campanya per captar col·laboradors. Demanen que la gent se’ls adreci, per després emplaçar-la a una reunió en la que explicaran el funcionament i característiques de l’obra. La Passió de Mataró, Jesús El Crist, és un espectacle teatral d’aficionats i es fa gràcies a l’entusiasme d’un gran nombre de persones de totes les edats, sexe i condició. Les altres crides que ha fet l’entitat per mitjà dels mitjans de comunicació han sorgit efecte per la qual cosa Armats espera que, amb nova gent i il·lusions renovades, La Passió de l’any 2007 pugui ser una realitat.