Dissabte la gent que aquests dies esta representant les dones sàvies va anar al concurs de teatre de les Garrigues , concurs que es realitza a diferents poblacions de la comarca i amb ells els va tocar la vila d’Arbeca.
Com autèntics professionals varen sortir a les 2 de la tarda per una representació que va començar a les 10 de la nit , abans però arribar , mes o menys dues hores , visionar el teatre , muntar , un repàs a la italiana de l’obra , representació , desmuntatge , tornada a Mataró i descarregada a la Sala , total les 4 del mati. La sala no massa gran va tenir una gran assistència de públic que va ser molt receptiva amb l’espectacle. Esperem que al final del concurs algun premi els caigui.
Com autèntics professionals varen sortir a les 2 de la tarda per una representació que va començar a les 10 de la nit , abans però arribar , mes o menys dues hores , visionar el teatre , muntar , un repàs a la italiana de l’obra , representació , desmuntatge , tornada a Mataró i descarregada a la Sala , total les 4 del mati. La sala no massa gran va tenir una gran assistència de públic que va ser molt receptiva amb l’espectacle. Esperem que al final del concurs algun premi els caigui.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada