Avui de 8 a 10 del vespre totes aquelles persones que estiguin interessades amb sortir a l’edició 2007-2008 de els Pastorets de Mataró tenen l’oportunitat de venir a l’apuntada que com cada any es fa.El lloc la Biblioteca, però no patiu que si algú no pot venir dilluns que be hi tornarem a ser.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada