Carles Maicas
Els dijous 31 de maig es va gravar a Mataró Radio , l’obra de Santiago Rusiñol “Gente bien”, la popular i divertida peça d’aquest autor.
l’experiència ha esta molt interessant per molts dels actors i actrius , per ser aquesta la primera vegada , que es posaven davant d’un micròfon , per interpretar una obra teatral.
La radio , és un mitja que no té res a veure ni amb el teatre ni amb la televisió. Aquí només el que compta, és la veu.
Un exercici , dons , recomanable , per a directors , actors i actrius. Una oportunitat que Mataró – Radio , ens ofereix a Sala Cabañes i que no hem de desaprofitar.
Dins del petit estudi , hi encabirem, ben apretats , cap a unes setze persones , amb disposició tan sols de 3 micròfons , que ens anàvem repartint, ara l’un , ara l’altre. (semblava el “camarot d’aquell vaixell d’una de les més conegudes pel·lícules dels germans Marx)
Els dijous 31 de maig es va gravar a Mataró Radio , l’obra de Santiago Rusiñol “Gente bien”, la popular i divertida peça d’aquest autor.
l’experiència ha esta molt interessant per molts dels actors i actrius , per ser aquesta la primera vegada , que es posaven davant d’un micròfon , per interpretar una obra teatral.
La radio , és un mitja que no té res a veure ni amb el teatre ni amb la televisió. Aquí només el que compta, és la veu.
Un exercici , dons , recomanable , per a directors , actors i actrius. Una oportunitat que Mataró – Radio , ens ofereix a Sala Cabañes i que no hem de desaprofitar.
Dins del petit estudi , hi encabirem, ben apretats , cap a unes setze persones , amb disposició tan sols de 3 micròfons , que ens anàvem repartint, ara l’un , ara l’altre. (semblava el “camarot d’aquell vaixell d’una de les més conegudes pel·lícules dels germans Marx)